Často kladené otázky - MALS.CZ

Mals.cz

Košík

Aktuálně zásilky do zahraničí nezasíláme.

Ať už se nezdařila platba z jakéhokoliv důvodu, objednávku můžete zaplatit příkazem na účet 294122694/0300 a jako VS nezapomeňte uvést číslo objednávky. 

Cena se odvíjí od způsobu doručení od 69 Kč. Při nákupu nad 1 500 Kč získáváte dopravu zdarma.

Slevový kód můžete použít v sekci košík, kde naleznete tlačítko APLIKOVAT KÓD.

Při přebrání zásilky si vždy zkontrolujte stav balení a v případě poškození zásilku nepřebírejte. Pokud je ale produkt poškozený, aniž by byla viditelně poškozena zásilka (krabice či jiný obalový materiál) máte právo nahlásit reklamaci na info@mals.cz, kde s vámi vše vyřešíme.

Pokud si přejete zboží vrátit, prosíme o zaslání této informace na e-mailovou adresu info@mals.cz.

Zboží prosím zabalte do původního obalového materiálu a krabice. Zboží nesmí vykazovat známky používání či poškození.

Balík prosím zašlete na adresu:

Mals.cz
Trávníky 275
Smržice
798 17

Zásilky odesíláme nejpozději následující pracovní den od přijetí objednávky. Následně můžete sledovat zásilku u daného přepravce. 

Ano, ale pouze v případě, že ještě nebyla odeslána. Pro stornování objednávky nás kontaktujte na +420 770 670 666 nebo na e-mailu info@mals.cz.

Náš e-shop nabízí standardní druhy dopravy:

  • Přepravce PPL
  • Zásilkovna

Zaplatit můžete těmito způsoby:

  • Bankovním převodem 
  • Platba kartou
  • Dobírka 

Kontaktujte nás

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Kontaktujte nás pomocí jednoduchého formuláře.