JAK ZVÝŠIT EFEKTIVITU PRÁCE V KANCELÁŘI SPRÁVNOU VŮNI

Již dlouho je známo, že naše dobrá nálada a soustředění mají obrovský dopad na efektivitu naší práce. V kancelářích, jejichž provoz je
založen především na duševní činnosti, je tento aspekt obzvláště důležitý. Prostředí, ve kterém zaměstnanci plní své povinnosti, musí být estetické a vzduch čistý a příjemný.

Správně zvolené aromatické tóny mohou pomoci snížit stres, dodat energii nebo koncentraci. Jak tedy zajistit v kanceláři profesionální vůni?

Pro kanceláře s velkým prostorem – vůně Black

Desítky zaměstnanců, hostů a dodavatelů, stres nebo nepřetržitý provoz kancelářského vybavení, to vše může mít negativní dopad na čerstvost vzduchu i v tom největším prostoru.

Při výběru vůně do velkých kancelářských prostor bychom měli vzít v úvahu intenzivnější aroma, které po pár minutách po nástřiku zcela nezmizí.
Vhodná je například vůně Black. Podle svého názvu má temnou, hlubokou vůni spojenou s profesionalitou a pomáhá zůstat střízlivý v mysli i po
několika desítkách hodin intenzivní práce.

 

Pro malé kanceláře je například vhodná vůně Boss.
V případě malých místností by měl být osvěžovač vzduchu zvolen pečlivě, spíše podle jeho svěžesti než podle intenzity, protože omezený prostor vůni automaticky zvyšuje. Příliš silné nebo příliš sladké aroma při dlouhodobém používání může způsobit podráždění nebo nepohodlí, což negativně ovlivní práci lidí pracujících v kanceláři. Nejlepší je rozhodnout se pro osvěžovače květin nebo ovoce, které i při vysoké intenzitě pozitivně ovlivňují naši pohodu a soustředění. Dobrým řešením je například FOEN Boss, vůně postavená na bázi relaxačního bergamotu, čerstvého jablka, santalového dřeva a cedru, díky nimž je parfém exkluzivní. Aroma pro kancelář by nemělo být spojeno s osvěžovačem vzduchu na toaletě, ale s profesionalitou a nejvyšší úrovni.

Správná vůně v kanceláři je nejen volitelným doplňkem, ale také faktorem, který určuje efektivitu práce zaměstnanců a dobrou náladu hostů. Jeho výběr by měl vycházet z velikosti místností a jejich charakteru, stejně jako z efektu, kterého chceme dosáhnout.